[ لمتابعة رابط المشاركـة الأصلية للبيان ]
الإمام ناصر محمد اليماني
15 - شعبان - 1435 هـ
13 - 06 - 2014 مـ
05:37 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــ

برهان یقین برای حقیقت نعیم اعظم، نعیمی که بزرگ تر از نعیم جنت خداوند است...



بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله وأئمة الكتاب وجميع المؤمنين بالله ربّ العالمين لا يشركون به شيئاً في كل زمانٍ ومكانٍ حتى يلقوا ربّهم بقلوبٍ سليمةٍ وهم آمنون.

ای الباحث عن البینه، برای تو و جهانیان دلیل ب
یشتری در باره نشانه حقیقت نعیم اعظم که در قلب مردمانی که محبوب خداوندند و محب او (قوم یحبهم و یحبونه ) ارائه کرده و این سؤال را مطرح می کنیم ؛ امام مهدی ناصر محمد یمانی به بندگان نعیم اعظم که از انصار مهدی منتظر در "عصر گفتگو قبل از ظهور و نصرت و تمکین در جهان " هستند خطاب کرده و می پرسد: ای بندگان نعیم اعظم ، شما در روزی که مردم در برابر پروردگار جهان قرار خواهند گرفت چه خواهید کرد ؟ اگر پروردگار از ورای حجاب با شما سخن بگوید ؛ چه جوابی خواهید داد ، اگر فتوای پروردگار این باشد که :"ای میهمانان مکرم؛ رضوان خداوند ابداً تحقق پیدا نمی کند؛ و علت حزن خداوند در نفس خود، نسبت به بندگان گمراهش ان است که او ارحم الراحمین است و آنها از رحمت خداوند مأیوسند".ای میهمانان مکرم و بندگان نعیم اعظم ، پاسخ شما چه خواهد بود؟


سؤال را دوباره تکرار می کنیم: اگر خداوند در روزی که مردم دربرابر پروردگار جهانیان قرار می گیرند خطاب به شما بفرماید: "رضوان نفس خداوند نسبت به بندگان گمراهش تحقق نخواهد یافت و حزن از وجود خداوند نمی رود چرا که او ارحم الراحمین است و علت باقی ماندن آنها در عذاب این است که از رحمت خداوند ارحم الراحمین مأیوسند" ای میهمانان مکرم که محبوب خداوندید و محب او (قوم یحبهم الله و یحبونه )؛ جواب شما چه خواهد بود؟
سؤال را برای بار سوم تکرار می کنیم:اگر دریابید که به هیچ وجه تا ابد رضوان نفس خداوند نسبت به بندگان گمراهش محقق نخواهد شد پاسختان چه خواهد بود ؟ ممکن است تمام بندگان نعیم اعظم از انصار مهدی منتظر در عصر گفتگوی قبل از ظهور انگشت بالا ببرند و اجازه بخواهند که به این سؤال جواب دهند . سپس مهدی منتظر ناصر محمد حرفشان را قطع کرده و خطاب به همگی آنها خواهد گفت لازم به پاسخ نیست ،ما جواب شما را می دانیم و از حقیقت نعیم اعظم در قلب بندگان این نعیم به حق سخن می گوییم که خداوند آن را به من الهام کرده و مرا از آن آگاه کرده است.
و اما جواب شما همگی یکی خواهد بود و خواهید گفت:" خدای من، تا زمانی که نعیم اعظم رضوان نفس تو برای ما محقق نشود و حزن از نفس تو نرود ؛ تمام بندگان نعیم اعظم یک صدا وبا زبانی واحد از تو تنها یک چیز می طلبند و می گویند ما نمی توانیم تا زمانی که پروردگار ما بخاطر بندگان گمراهی که حاصل کار خود راچشیدند واز کوتاهی خود در نزد خداوند پشیمانند ؛ متحسر و حزین است ؛ نمی توانیم به نعیم بهشت راضی شویم. خدایا به حق نعیم رضوان نفست بر بندگانت ؛ پروردگارا تا زمانی که تو متحسر و حزین هستی مگذار ما ابداً به نعیم بهشت تو راضی شویم .حتی اگر که نعیم رضوان نفس تو بر بندگانت محقق نشود ؛ درخواست ما همین خواهد بود ، در اعراف ؛ بین آتش و بهشت می مانیم وتا زمانی که محبوبترین شیء در نزد ما نسبت به بندگان گمراهش متحسر و حزین باشد ؛ ما هم پیوسته گریه کرده واشک می ریزیم . وقتی خداوند ما حزین و متحسر باشد ؛ فایده نعیم بهشت چیست؟ تا زمانی که تو متحسر و حزین باشی ما به همین حال و ماندن بین بهشت و آتش راضی هستیم و تا تو متحسر و حزین باشی ما به بهشت نعیم راضی نخواهیم شد و تو بر این امر شاهدی و شهادت خداوند کافی است."
پایان جواب بندگان نعیم اعظم به پروردگارشان ، در این گفتگوی فرضی

از آنجا که من به یقین می دانم که امام مهدی ناصر محمد یمانی هستم؛ به خداوندی که هفت آسمان را محکم و استوار ساخت و زمین را بواسطه کوه ها باثبات گرداند ؛ ثمود و عاد را هلاک کرد و فرعونیان قدرتمند را غرق ساخت، قسم می خورم، در میان این مردم گروهی هستند که محبوب خداوند و محب او هستند (يحبّهم الله ويحبّونه )و چنین جوابی را در قلب خود می یابند و بدون شک و تردید پاسخ‌شان این خواهد بود.
حال به سراغ حقیقت دوم می رویم ، اگر خداوند در جواب آنها بگوید: " ای بندگان و میهمانان مکرم؛ حال که تا این حد اصرار دارید که رضوان نفس خداوندتان تحقق یافته و حزن او بر بندگان گمراهی که درعذاب هستند از بین برود ؛ پس خود را تا زمانی که خداوند بخواهد به آتش جهنم بیندازید ؛ ما شما و آنها را از آتش بیرون خواهیم آورد و وارد رحمتی خواهیم کرد که همه چیز را دربرمی گیرد."ای مسلمانان تصور می کنید آنها چه خواهند کرد؟ به خداوند بزرگ؛ پروردگار آسمان ها و زمین و مابین آنها و پروردگار عرش عظیم سوگند ؛ اگر این شرط خداوند باشد ؛ مرد و زن آنها به سرعت به سوی درهای جهنم می روند و هریک می خواهند بر دیگران پیشی گیرند و اولین کسی باشند تا اگر بهای تحقق یافتن رضوان نفس خداوند بر بندگان گمراه این باشد ؛ خود را به آتش اندازند ! میهمانان مکرم خداوند (الوفد المکرمون ) خود شاهد هستند که امام مهدی از حقیقتی که در قلب آنهاست سخن می گوید و بر این امر شهادت می دهند.
به همین ترتیب در باره سومین حقیقت فتوا می دهیم و این فتوا را با قسم به خداوند قهار- که ساکنان قبور را برانگیخته و از رازهای پنهان در سینه ها باخبر است و بازگشت همه به سوی اوست-مؤکد می سازیم که آنها به ملکوت خداوند در بهشت نعیم ؛ از پایین ترین درجه تا بالاترین و رفیع ترین آن که مقام وسیله است و نزدیکترین جایگاه به عرش عظیم خداوند است راضی نمی شوند ؛ حتی اگر خداوند هریک از آنها را مقرب ترین بنده نسبت به عرش خود قرار دهد و محبوب ترین بنده در نزد خود گرداند و به همه آنها توانایی کاف و نون بدهد تا به شیء بگویند باش و موجود شود (به آنها قدرت کن فیکون عطا نماید )؛ هیچ یک از این بندگان نعیم اعظم راضی نخواهند شد مگر رضوان نفس خداوند محقق شود، خداوند ارحم الراحمینی که محبت به او از هر چیزی در قلب آنها بیشتر است؛ تا خدای‌شان متحسر و حزین نباشد.آنها خود شاهد این امرند چرا که در میان مردم این دوران (امت ) حضور دارند

هریک از آنها که به اذن خداوند از این بیان مطلع می شوند بر آنهاست تا به آنچه که از خداوند در نزد خود دارند به حق شهادت دهند، واین شهادت را با قسم به خداوند بزرگ که استخوانهای پوسیده و پراکنده را زنده می کند و پروردگار آسمان ها و زمین و مابین آنها و پروردگار عرش عظیم است؛ تزکیه کنند که امام مهدی ناصر محمد یمانی از حقایقی که در قلب این قوم که محبوب خداوندند و محب او (قوم یحبهم الله و یحبونه ) سخن گفته است واین چیزی است که بی شک وتردید در قلبهای‌شان حاضر است و فرموده خداوند تعالی را به یاد داشته باشند که : { وَلَا تَكْتُمُوا الشَّهَادَةَ وَمَنْ يَكْتُمْهَا فَإِنَّهُ آثِمٌ قَلْبُهُ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ عَلِيمٌ= و شهادت را کتمان نکنید! و هر کس آن را کتمان کند، قلبش گناهکار است } صدق الله العظيم [البقرة:283].
معلم و آگاه از حقیقت نعیم اعظم امام ناصر محمد یمانی
ـــــــــــــــــــــــــ ــــ

ملاحظه ای برای تمام عزیزانی که به دنبال حق هستند:

شهادت ها را پی در پی و بسیار عجیب و شگفت انگیز خواهید یافت! پس در این حقیقت که باعث اجتماع این قوم به دورهم شده است فکر کنید ؛زنان ومردانی که یکدیگر را نمی شناسند و در نقاط پراکنده زمین و در کشورهای مختلف زندگی می کنند و محبت و عشق شدید به خداوند آنها را جمع کرده است ! لذا در نزد خداوند رحمان عهد بسته اند که تا خداوند راضی نشود ؛ راضی نشوند . ای برادران، پیش خود فکر می کنید چگونه این حقیقت در قلب این ها پیدا شده است ؟ ؛ حتما باید راز بزرگی درپس پرده باشد؟پس امام مهدی به شما کمک می کند تا از این راز عظیم آگاه شوید ؛ این بزرگ ترین راز کتاب خداوند است: حقیقت اسم اعظم خداوند ؛ بلکه این بزرگ ترین آیه در عالم هستی بر حقیقت وجود خداوند سبحان است ؛ و این حقیقت چیزی نیست جز"رضوان نفس خداوند بربندگانش ".
ممکن است یکی از علمای عزیز و مکرم مسلمین بگوید : "صبر کن ناصر محمد؛ ما همه خداوند را دوست داریم؛ کدام مسلمان است که پروردگار را دوست نداشته باشد ؟"پس امام مهدی ناصر محمد یمانی در پاسخ وی می گوید: به خداوند که همینطور است و هرمسلمانی پروردگار را دوست دارد . ولی آیا محبت خداوند هم به شما رسیده است (هل نلتم محبة الله )؟ به خداوند قسم تا از مردمانی نباشید که محبوب خدایند و محب او (یحبهم الله و یحبونه )نمی توانید آنچه را که در قلب بندگان نعیم اعظم هست درک کنید ؛ آنها که در بیانات امام مهدی ناصر محمد یمانی به احوال خداوندشان فکر کرده اند ؛ فکر کرده اند اگر یکی از آنها ببیند مادر یا پدر یا پسر و یا برادرش در آتش جهنم فریاد می کشد چه حالی خواهد داشت؟ شاید یکی از مادران بخواهد بگوید:"یا ناصر محمد ؛ به خداوند که وقتی ببینم فرزندم در آتش جهنم عذاب می شود ؛ بهشت برایم گوارا نیست؛ چه حسرتی بر فرزندم می خورم اگر که از اهالی آتش باشد..."و امام مهدی در پاسخ به او می گوید: همانا تو از بندگان خداوند ارحم الراحمینی؛ اگرحال تو این‌گونه است ؛ پس حال خداوند ارحم الراحمین که از مادر به فرزند مهربان تر است چگونه خواهد بود؟

ممکن است تمام علمای مسلمین یک صدا بگویند:"صبر کن ناصر محمد یمانی،خداوند برای کافرانی که از دعوت رسولان روبرگردانده‌اند که حزین نیست"پس امام مهدی ناصر یمانی در پاسخ می گوید: مگر نمی‌دانید رسولان مکرم خداوند برای کافرانی که روگردانده و دعوتشان را تکذیب کرده اند؛ متحسرند ؟و در رأس آنها خاتم الأنبياء والمرسلين محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم است و برای همین هم خداوند خطاب به نبی خود می فرماید:
{ فَلَا تَذْهَب نَفْسك عَلَيْهِمْ حَسَرَات } صدق الله العظيم [فاطر:8]
{ پس جانت به خاطر شدّت تأسف بر آنان از دست نرود؛}
و این تأسف و حزن نسبت به کافران روی‌گردان است و به همین دلیل خداوند به نبی خود می فرماید:
{ فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَفْسَكَ عَلَىٰ آثَارِهِمْ إِنْ لَمْ يُؤْمِنُوا بِهَٰذَا الْحَدِيثِ أَسَفًا } صدق الله العظيم [الكهف:6].
{ گویی می‌خواهی بخاطر اعمال آنان، خود را از غم و اندوه هلاک کنی اگر به این گفتار ایمان نیاورند!}
علمای امت در پاسخ ما اقرار می کنند که محمدٍ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم-برای کافران حسرت می‌خورده است. پس امام مهدی برای‌شان حجت می آورد و می گوید: ای عزیزان من، این حال محمد رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- است که باوجود اصرار کافران بر کفر و عنادشان برای‌شان متحسر وحزین است ؛ به دلیل اصرار بر عناد و کفر است که خداوند نبی خود را از حسرت خوردن بر آنها تا زمانی که بر کفر و سرکشی اصرار داشته باشند؛ نهی می کند . اما می‌بینید که پروردگار عالمیان در کتاب خود بر بندگانی که از کوتاهی خود در نزد خداوند پشیمان شده‌اند حسرت می‌خورد ؛ این زمانی است که این بندگان در نزد خود به‌خاطر کوتاهی که در پیشگاه خداوند مرتکب شده اند متحسرند . گواه آن فرموده خداوند تعالی است :
{ أَن تَقُولَ نَفْسٌ يَا حَسْرَتَىٰ عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّـهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿٥٦﴾ } صدق الله العظيم[الزمر]،
{ مبادا کسی بگوید: «افسوس بر من از کوتاهی‌هایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره‌کنندگان (آیات او) بودم!»}
بعد از این است که خداوند درنفس خود بر این بندگان حسرت می‌خورد ؛ بندگانی که بعد از روی گرداندن از دعوت حق هلاک شده و سپس از تقصیر خود در برابر خداوند پشیمانند .خداوند تعالی می فرماید:
{ إِنْ كَانَتْ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ (29) يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ (30) أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْجِعُونَ (31) وَإِنْ كُلٌّ لَمَّا جَمِيعٌ لَدَيْنَا مُحْضَرُونَ (32) } صدق الله العظيم [يس].
{فقط یک صیحه آسمانی بود، ناگهان همگی خاموش شدند! (۲۹) افسوس بر این بندگان که هیچ پیامبری برای هدایت آنان نیامد مگر اینکه او را استهزا می‌کردند! (۳۰) آیا ندیدند چقدر از اقوام پیش از آنان را (بخاطر گناهانشان) هلاک کردیم، آنها هرگز به سوی ایشان باز نمی‌گردند (۳۱) و همه آنان نزد ما احضار می‌شوند! (۳۲)}

و این حال خداوند ارحم الراحمین است؛ پس شما را چه می‌شود که از حال یکدیگر سراغ می‌گیرید ، اما به حال حبیب‌تان خداوند ارحم الراحمین فکر نمی‌کنید؟ و چقدر خداوند مهربان است و او یکی است و همتایی ندارد .
ای صالحان ! آیا با وجود تحسر و حزن خداوند ، حورالعین و بهشت نعیم را برخود گوارا می یابید ؟ اگر می‌بینید که با وجود تحسر و حزن خداوند می‌توانید در بهشت سعادتمند باشید ؛ به خودتان مربوط است. اما قسم به خداوند بزرگ و بخشنده و رحیم ؛ اگر مقدر بود امام مهدی در عصر انبیاء برانگیخته شود و برای تمام انبیاء و رسولان خداوند حقیقت اسم اعظم خداوند آشکار می‌شد و از آنجا که انبیاء و رسولان خداوند را دوس
ت دارند همانگونه که (قوم یحبهم و یحبونه = محبوبان و محبان خداوند ) خداوند را دوست دارند ؛ پس هیچ نبی و رسولی برعلیه قوم خود به درگاه خداوند دعا نمی‌کرد و تا زمانی که همه مردم به صورت امتی واحد در راه راست قرار نمی‌گرفتند به دعوت خود ادامه می‌داد؛ ؛ اما خداوند بر مردم این دوران منت گذارد و آنها را هم عصر برانگیخته شدن امام مهدی قرار داد تا بزرگ ترین حقیقت کتاب و علت خلقت‌شان را به آنها بیاموزد؛ تا رضوان خداوند را هدف نهایی خود قرار داده و تا او راضی نشود؛ راضی نشوند. اما کسانی که رضوان خداوند را وسیله ورود به بهشت قرار می‌دهند؛ به آن (بهشت )خواهند رسید که خداوند از وعده خود تخلف نمی‌کند.

اما امام مهدی ناصر محمد می گوید: این بسیار بسیار عجیب است که قلب بنده به حور العین و بهشت نعیم خوش باشد و محبوب ترین شیء در نزد او ؛ متحسر و حزین..هیهات؛ به پروردگار زمین و آسمان ها قسم که امام مهدی ناصر محمد یمانی راضی نمی‌شود مگر محبوب ترین چیز درنزدش درعالم وجود یعنی پروردگار ارحم الراحمین راضی باشد و برای او بندگی کرده و برای او سر به سجده می‌گذارد و حمد مخصوص رب العالمین است
و منتظر شهادت ها هستیم . به شهادت‌هایی که از محبوبان و محبان خداوند از کشورهای مختلف برای‌مان خواهند فرستاد فکر کنید و شاهد شهادت‌های‌شان باشید، ای انصار؛ یکدیگر را از این بیان مهم باخبر کنید تا همگی حاضر شده و شهادت حق خود را بدهند.
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الذليل على المؤمنين العزيز على شياطين البشر المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة: 147058 من الموضوع: البرهان اليقين على حقيقة النَّعيم الأعظم من نعيم جنَّات النَّعيم..


اقتباس المشاركة: 147058 من الموضوع: البرهان اليقين على حقيقة النَّعيم الأعظم من نعيم جنَّات النَّعيم..



[ لمتابعة رابط المشاركـة الأصلية للبيان ]

الإمام ناصر محمد اليماني
15 - شعبان - 1435 هـ
13 - 06 - 2014 مـ
05:37 صباحاً
( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى )
ـــــــــــــــ


البرهان اليقين على حقيقة النَّعيم الأعظم من نعيم جنَّات النَّعيم ..

بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله وأئمة الكتاب وجميع المؤمنين بالله ربّ العالمين لا يشركون به شيئاً في كل زمانٍ ومكانٍ حتى يُلاقوا ربَّهم بقلوبٍ سليمةٍ وهم آمنون..

ويا أيّها الباحث عن البيّنة، لسوف نزيدك والعالمين عن آيات حقيقة النَّعيم الأعظم في قلوب قومٍ يحبّهم الله ويحبّونه، وسوف أُلقي بهذا السؤال من الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلى عبيد النَّعيم الأعظم من أنصار المهديّ المنتظَر في عصر الحوار من قبل الظهور والنَّصر والتّمكين في العالمين وأقول لكم: يا معشر عبيد النَّعيم الأعظم، فماذا أنتم فاعلون لو أفتاكم الله يوم يقوم الناس لربّ العالمين وكلّمكم تكليماً من وراء الحجاب وقال لكم: "يا معشر الوفد المكرمين، إنّ رضوان الله على عباده لن يتحقّق أبداً، وأمّا سبب حزن ربّكم في نفسه على الضالّين من عباده هو بسبب أنّه أرحم الراحمين وهم من رحمته يائسون". فماذا سوف يكون ردّكم يا معشر الوفد المكرمين عبيد النَّعيم الأعظم؟
ونكرر السؤال للمرة الثانية ونقول: فلو أنّ الله يخاطبكم يوم يقوم النّاس لربّ العالمين فيقول لكم: "إنّ رضوان نفس ربّكم لن يتحقّق على عباده الضالين ولن يذهب الحزنُ من نفس ربّكم بسبب أنّ ربّكم هو أرحم الراحمين، وسبب استمرارهم في العذاب هو بسبب يأسهم من رحمة الله أرحم الراحمين"، فماذا سوف يكون ردّكم يا معشر الوفد المكرمين من قومٍ يحبّهم الله ويحبّونه؟

ونكرر السؤال للمرة الثالثة: فماذا سوف يكون ردّكم لو علمتم أنّ رضوان نفس الله على عباده الضالّين لن يتحقّق أبداً خالداً مخلداً إلى ما لا نهاية؟ وربّما يودّ كافةُ عبيد النَّعيم الأعظم من أنصار المهديّ المنتظَر في عصر الحوار من قبل الظهور أن يرفع كلٌّ منهم اصبعه السّبّابة يطلب الإذن بالردّ على هذا الجواب. ومن ثمّ يقاطعهم المهديّ المنتظَر ناصر محمد وأقول لهم جميعاً: لا داعي أن تردّوا على الجواب فنحن نعلم ما هو جوابكم، حقيقٌ لا ننطق عن حقيقة النَّعيم الأعظم في قلوب عبيد النَّعيم الأعظم إلا بالحقِّ ذلك مما ألهمني وعلمني ربّي.

وأمّا جوابكم الواحد الموحّد فسوف تقولون:

"يا رب، ما دمت لن تحقّق لنا النَّعيم الأعظم رضوانَ نفسك وذهابَ حزنك فإنّ لعبيد النَّعيم الأعظم منك طلبٌ بلسانٍ واحدٍ موحّدٍ مجتمعين على قولٍ واحدٍ، فنحن لا نستطيع أن نرضى بنعيم جنّات النَّعيم وربنا متحسِّرٌ وحزينٌ على عباده الضالّين النّادمين على ما فرَّطوا في جنب ربّهم بعد أن ذاقوا وبال أمرهم، ونسألك اللهم بحقِّ عظيم نعيم رضوان نفسك على عبادك أن لا تجعلنا نرضى بنعيم جنّات النَّعيم خالدين مخلدين إلى ما لا نهاية ما دمت متحسِّراً وحزيناً، وحتى ولو لم يتحقق لنا نعيم رضوان نفسك على عبادك فلنا منك ربنا هذا الطلبُ؛ هو أن نبقى على الأعراف بين الجنّة والنار نبكي بدمعٍ منهمرٍ بشكلٍ مستمرٍ خالدين ما دام ربّنا أحبّ شيءٍ إلى أنفسنا متحسِّراً وحزيناً على عباده الضالّين، فما الفائدة من نعيم جنّات النَّعيم وربّنا متحسِّر وحزينٌ؟ فنحن نرضى أن يكون هكذا حالنا خالدين بين الجنّة والنّار ما دمت متحسِّراً وحزيناً، ولن نرضى بجنّات النَّعيم ما دمت متحسِّراً وحزيناً وأنت على ذلك من الشاهدين وكفى بالله شهيداً".
__________________

انتهى جواب عبيد النَّعيم الأعظم إلى ربّهم في هذا الحوار الافتراضي.

وبما أنّني أعلم علم اليقين أنّني الإمام المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني أقسم بمن رفع السّبع الشداد وثبّت الأرض بالأوتاد وأهلك ثمودَ وعاداً وأغرق الفراعنة الشداد أنّ في هذه الأمّة قوماً يحبّهم الله ويحبّونه سيجدون هذا الجواب حاضراً في قلوبهم وأنّهم حقاً سوف يكون هذا ردّهم لا شكّ ولا ريب.

ونأتي إلى الحقيقة الثانية، فلو أنّ الله يردُّ عليهم فيقول: "يا معشر العبيد الوفد المكرمين، ما دام هكذا بلا حدودٍ إصرارُكم على تحقيق رضوان نفس ربّكم وذهاب حزنه على الضالّين المعذَّبين من عبادي فلتقْذفوا بأنفسكم في نار جهنّم جميعاً إلى ما شاء ربّكم، فمن ثمّ أخرجكم منها وإيّاهم فأُدخلكم في رحمتي التي وسعت كل شيءٍ". فماذا تظنّونهم سوف يفعلون يا معشر المسلمين؟ وأقسم بالله العظيم ربّ السماء والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم لو يكون ذلك شرطاً لتحقيق نعيم رضوان نفس الربّ لرأيتم الوفد المكرمين قوماً يحبّهم الله ويحبّونه ذكوراً وإناثاً ينطلقون نحو أبواب جهنّم بأقصى سرعاتهم، وكلٌّ منهم يريد أن يسبق الوفد أجمعين إلى نار جهنم ليلقي بنفسه فيكون الأوّل في قعر نار جهنّم لو كان في ذلك الثمن أنْ يتحقق رضوان نفس الله على عباده الضالّين! والوفدُ المكرمون على ذلك من الشاهدين أنّ الإمام المهديّ ينطق بما يعلمونه حاضراً الآن في قلوبهم وهم على ذلك من الشاهدين.

وكذلك نفتي بالحقيقة الثالثة ونؤكد ذلك بالقسم بالله الواحد القهّار من يبعث من في القبور ويعلم خائنة الأعين وما تخفي الصدور وإليه النشور أنّهم لن يرضوا بملكوت الله أجمعين في جنّات النَّعيم من أدناها إلى الدرجة العاليّة الرفيعة التي تسمى بالوسيلة في جنة النَّعيم أقرب درجةٍ إلى ذي العرش العظيم وحتى لو جعل الله كلّاً منهم هو العبد الأقرب إلى عرش الربّ والعبد الأحبّ إلى نفس الربّ وأيَّد كلّاً منهم بأمر الكاف والنون فيقول للشيءٍ كن فيكون فإنّه لن يرضى أيّ من عبيد النَّعيم الأعظم بذلك كلّه حتى يتحقّق رضوان نفس أحبّ شيءٍ إلى قلوبهم الله أرحم الراحمين لا متحسِّراً ولا حزيناً، وهم على ذلك من الشاهدين لكونهم موجودون في هذه الأمّة.

وعلى كلٍّ منهم ممن أظهرهم الله على بياني هذا أن يُلقي بشهادة الحقِّ عنده من الله، ويُزكِّي الشهادة على هذه الحقيقة في قلبه بالقسم بالله العظيم من يحيي العظام وهي رميم ربّ السماوات والأرض وما بينهما وربّ العرش العظيم أنّ ما نطق به الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني في بيانه هذا عن الحقائق في قلوب قومٍ يحبّهم الله ويحبّونه أنّه قد وجده حاضراً في قلبه لا شكّ ولا ريب، فتذكروا قول الله تعالى:
{ وَلَا تَكْتُمُوا الشَّهَادَةَ وَمَنْ يَكْتُمْهَا فَإِنَّهُ آثِمٌ قَلْبُهُ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ عَلِيمٌ } صدق الله العظيم [البقرة:283].

المُعَلِِّم بحقيقة النَّعيم الأعظم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
__________________




ملاحظة إلى أحبتي في الله الباحثين عن الحقّ جميعاً :

سوف تجدون الشهادات تترى عجب العجاب! ومن ثمّ تتفكروا في هذه الحقيقة التي اجتمع عليها هؤلاء القوم من ذكرٍ وأنثى وهم لا يعرفون بعضهم بعضاً بل جماعات في بقاعٍ شتى في الأرض من مختلف دول البشر، فكيف أنّهم اجتمعوا على الحبِّ الأشدِّ والأعظم لله! ولذلك اتّخذوا عند الرحمن عهداً أن لا يرضوا حتى يرضى. إذاً يا إخواني، فهنا تتفكرون في أنفسكم كيف وُجِدَتْ هذه الحقيقة في قلوب هؤلاء، فلا بدّ أنّ وراء ذلك سرٌّ عظيمٌ؟ ومن ثمّ يساعدكم الإمام المهديّ على معرفة هذا السرِّ العظيم؛ بل أعظم سرٍّ في الكتاب على الإطلاق حقيقة اسم الله الأعظم؛ بل هو أكبر آيةٍ في الوجود لحقيقة وجود الربّ سبحانه، وتلك حقيقة رضوان نفس الله على عباده.

وربّما يودّ أحدُّ أحبتي علماء المسلمين المكرمين أنْ يقول: "مهلاً مهلاً يا ناصر محمد، فكلنا نحبُّ الله، ومن ذا الذي لا يحبّ الله من المسلمين؟". فمن ثمّ يرد ُّعليه الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأقول: اللهم نعم فكلُّ مسلمٍ يحبّ الله،
ولكن فهل نُلتُم محبة الله؟ فوالله لا تشعرون بما يشعر به عبيد النَّعيم الأعظم حتى تكونوا من قومٍ يحبّهم الله ويحبّونه، وهم الذين تفكّروا في حال ربّهم في بيانات الإمام المهديّ ناصر محمد اليمانيّ، وتفكروا كيف لو أنّ أحدهم يرى أمّه أو أبيه أو ابنه أو أخيه يصطرخ في نار جهنّم؛ فكيف سوف يكون حاله؟ وربّما تودُّ إحدى الأمهات أن تقول: "يا ناصر محمد، والله لن أهنأ بجنّة ربّي وأنا أرى ولدي يتعذّب في نار الجحيم، فيا حسرتي على ولدي لو يكون من أصحاب الجحيم". فمن ثمّ يردّ عليها الإمام المهديّ وأقول لها: إنّما أنتِ من عبيد الله أرحم الراحمين، فإذا كان هذا حالك فتفكّري كيف حال من هو أرحم من الأمّ بولدها؟ اللهَ أرحمَ الراحمين.

وربّما يودُّ كافةُ علماء المسلمين أن ينطقوا بلسانٍ واحدٍ فيقولون: "مهلاً مهلاً يا ناصر محمد اليماني، فإنّ الله ليس بحزينٍ على الكافرين المعرضين عن دعوة رسل ربّهم". فمن ثمّ يردُّ عليهم الإمام المهديّ ناصر اليماني وأقول: ألا تعلمون أنّ الرسل المكرمين يتحسّرون على الكفار المعرضين المكذِّبين بدعوتهم؟ وعلى رأس المتحسِّرين خاتم الأنبياء والمرسلين محمد رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم، ولذلك خاطب الله نبيَّه، وقال تعالى:
{فَلَا تَذْهَب نَفْسك عَلَيْهِمْ حَسَرَات} صدق الله العظيم [فاطر:8].

وإنّما الحسرة عليهم هي الأسف والحزن على الكفار المعرضين، ولذلك خاطب الله نبيَّه، وقال الله تعالى:
{فَلَعَلَّكَ بَاخِعٌ نَفْسَكَ عَلَىٰ آثَارِهِمْ إِنْ لَمْ يُؤْمِنُوا بِهَٰذَا الْحَدِيثِ أَسَفًا} صدق الله العظيم [الكهف:6].

ومن ثمّ يردّ علينا علماء الأمّة بالإقرار بحسرة محمدٍ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- على الكافرين، ومن ثم يقيم الإمام المهديّ عليهم الحجّة ونقول: يا أحبتي في الله، إذا كان هذا حال محمدٍ رسول الله -صلّى الله عليه وآله وسلّم- متحسِّراً وحزيناً على الكافرين المعرضين برغم أنهم لا يزالون مصرين على كفرهم وعنادهم ولذلك نهى الله نبيَّه أن يتحسّر عليهم وهم لا يزالون مُصرّين على كفرهم وعنادهم، ولكنَّ ربّ العالمين تجدونه في الكتاب متحسِّراً على عباده الذين أصبحوا نادمين على ما فرَّطوا في جنب ربّهم، فحين جاءتهم الحسرة في أنفسهم على ما فرطوا في جنب ربّهم. تصديقاً لقول الله تعالى:
{أَن تَقُولَ نَفْسٌ يَا حَسْرَتَىٰ عَلَىٰ مَا فَرَّطتُ فِي جَنبِ اللَّـهِ وَإِن كُنتُ لَمِنَ السَّاخِرِينَ ﴿٥٦﴾} صدق الله العظيم[الزمر].

فمن ثم تأتي الحسرةُ في نفس الله على عباده النادمين على ما فرّطوا في جنب ربّهم من بعد أن أهلكهم الله وهم عن دعوة الحقِّ معرضون، وقال الله تعالى:
{إِنْ كَانَتْ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً فَإِذَا هُمْ خَامِدُونَ (29) يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ (30) أَلَمْ يَرَوْا كَمْ أَهْلَكْنَا قَبْلَهُمْ مِنَ الْقُرُونِ أَنَّهُمْ إِلَيْهِمْ لَا يَرْجِعُونَ (31) وَإِنْ كُلٌّ لَمَّا جَمِيعٌ لَدَيْنَا مُحْضَرُونَ (32)} صدق الله العظيم [يس].

فهذا هو حال اللهِ أرحم الراحمين، فما خطبكم تسألون عن أحوال بعضكم بعضٍ ولا تتفكّرون كيف حالُ حبيبَكم الله أرحم الراحمين؟ وما أرحمه من إلهٍ وحده لا شريك له.

ويا معشر الصالحين، فهل ترون أنّكم سوف تهنأون بالحور العين وجنّات النعيم وربّكم متحسِّر وحزينٌ؟ فإن كنتم ترون أنّكم سوف تكونون سعداء بجنّات النّعيم وربّكم متحسِّر وحزينٌ فهذا شأنكم، ولكن أقسم بالله العظيم البرّ الرحيم لو قدَّر الله بعث الإمام المهديّ في عصر الأنبياء وبيَّن لكافة الأنبياء والمرسلين حقيقة اسم الله الأعظم لما دعا نبيٌّ على قومه، ولاستمروا في دعوتهم حتى يجعلوا الناس أمّةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ لكون الأنبياء والمرسلين يحبّون الله كما يحبّ اللهَ قومٌ يحبّهم الله ويحبّونه، ولكنَّ الله مَنَّ على هذه الأّمّة أنْ قدر بعثَ الإمام المهديّ فيهم ليُعْلِمهم بالحقيقة العظمى في الكتاب ولذلك خلقهم ليتّخذوا رضوان الله غايةً فلا يرضوا حتى يرضى. وأمّا الذين يتّخذون رضوان الله وسيلةً ليدخلهم جنّته فلهم ذلك، إنّ الله لا يخلف الميعاد.

ولكنّني الإمام المهديّ ناصر محمد أقول: يا عجبي الشديد الشديد؛ تهنأ قلوبُ العبيد بالحور العين وجنّات النعيم وأحبّ شيءٍ إلى أنفسهم الربِّ المعبود متحسِّر وحزين! هيهات هيهات وربّ الأرض والسماوات لن يرضى الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني حتى يرضى أحبُّ شيءٍ إلى نفسي في الوجود الله أرحم الراحمين، فلهُ أعبدُ وله أسجدُ والحمد لله ربّ العالمين.

وننتظر الشهادات، وتدبّروها، فسوف تأتينا من معشر قومٍ يحبّهم ويحبّونه من مختلف دول العالمين، فكونوا على شهاداتهم من الشاهدين، وبلّغوا بعضكم بعضاً يا معشر الأنصار بهذا البيان ذي الأهمية الكبرى ليحضروا فيلقوا بشهاداتهم بالحقّ.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم الذليل على المؤمنين العزيز على شياطين البشر؛ المهديّ المنتظَر ناصر محمد اليماني.
_________________