الإمام ناصر محمد اليماني
15 - 01 - 1437 هـ
28 - 10 - 2015 مـ

1394-08-06ه.ش.
01:01 صباحاً
ــــــــــــــــــــ


فوری ...
از امام مهدی به تمام علمای یمن از هر گروه و مذهب و فرقه‌ای که هستند....


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله أجمعين من أولهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وآلهم الطيبين وجميع المؤمنين في كلّ زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد ..

از امام ناصر محمد یمانی به تمام مردم یمن! به خاطر خودتان از خدا پروا کنید؛ به خاطر مردم یمن از خدا پروا کنید؛ ملتی که به گروه‌ها و أحزاب مختلف تقسیم شده وخودتان شاهدید چگونه به جنگ یکدیگر رفته و خون هم را بر زمین می‌ریزند؛ فساد در زمین کثرت یافته و قتل و بیوه شدن زنان و یتیم شدن کودکان شدت یافته و شما از این أمور اطلاع کامل دارید؛ راه نجات مردم یمنی از فتنه تحزب مذهبی و سیاسی کدام است؟ شما را به چالش می‌کشم که تنها یک راه وجود دارد و چاره دیگری نیست. آن راه حل هم این است که تمام علمای یمنی از هر مذهبی که هستند و هم چنین تمام رهبران أحزاب به حکمیت کتاب خداوند قرآن عظیم تن دردهند و همگی به حبل الهی قرآن عظیم چنگ زده و فتوای آن مبنی بر تحریم چند دستگی بین مسلمانان و تقسیم آنها به گروه‌ها و احزابی که هریک از داشته‌های خود شادند بپذیریم وعدم التفات به این فرمان و سرپیچی از امر خدا درآیات محکم قرآن عظیم منجر به این امر گردیده که خداوند گروهی را گرفتار سختی و آزار گروهی دیگر کند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا ۚ فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا ۚ لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ (30) ۞ مُنِيبِينَ إِلَيْهِ وَاتَّقُوهُ وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ (31) مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ (32)} صدق الله العظيم [الروم].
{پس روی خود را متوجّه آیین خالص پروردگار کن! این فطرتی است که خداوند، انسانها را بر آن آفریده؛ دگرگونی در آفرینش الهی نیست؛ این است آیین استوار؛ ولی اکثر مردم نمی‌دانند! (۳۰) این باید در حالی باشد که شما بسوی او بازگشت می‌کنید و از (مخالفت فرمان) او بپرهیزید، نماز را برپا دارید و از مشرکان نباشید... (۳۱) از کسانی که دین خود را پراکنده ساختند و به دسته‌ها و گروه‌ها تقسیم شدند! و هر گروهی به آنچه نزد آنهاست (دلبسته و) خوشحالند! (۳۲)}
از خدا پروا کنید و به یاد داشته باشید خداوند در آیات محکم کتابش به مسلمانان درباره تفرقه و اختلاف چه هشداری داده است. این هشدار پروردگارتان است که در آیات محکم قرآن عظیم آمده است:
{وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ ۚ وَأُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ}صدق الله العظيم [آل عمران:105].
{ و مانند کسانی نباشید که پراکنده شدند و اختلاف کردند؛ (آن هم) پس از آنکه نشانه‌های روشن (پروردگار) به آنان رسید! و آنها عذاب عظیمی دارند}
خداوند به شما امر نموده تا به قرآن عظیم به طور جدی پای‌بند باشید تا از فتنه اختلاف درامان بمانید. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران:103]
{و همگی به ریسمان خدا، چنگ زنید، و پراکنده نشوید}
یا مگر نمی‌دانید این حبل الهی که فرمان داده شده به محکمات آن جداً پای‌بند بوده و هرچه را که در تمام کتب و سنن مخالف آن است رها نمایید، چیست؟ چون هرچه که با محکمات قرآن عظیم مخالفت داشته باشد افتراهایی است که به دورغ به خدا و رسولش نسبت داده شده‌اند.
شاید یکی از علمای امت بخواهد
بگوید:"آیا آیه‌ای در محکمات قرآن عظیم وجود دارد که این حبل الهی را برای ماتبیین کند؛ حبلی که باید به آن آویخته و هرچه که مخالف محکمات آن است رها کنیم؟ پس جواب را مستقیم به پروردگار می‌سپاریم که در آیات محکم قرآن عظیم به تمام مردم می‌فرماید:

{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُمْ بُرْهَانٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُبِينًا ﴿١٧٤﴾ فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم [النساء].
{ ای مردم! دلیل روشن از طرف پروردگارتان برای شما آمد؛ و نور آشکاری به سوی شما نازل کردیم. (۱۷۴) امّا آنها که به خدا ایمان آوردند و به (آن کتاب آسمانی) چنگ زدند، بزودی همه را در رحمت و فضل خود، وارد خواهد ساخت؛ و در راه راستی، به سوی خودش هدایت می‌کند. (۱۷۵)}
این بدان معنا نیست که امام ناصر محمد یمانی سنت محمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم،را نفی می‌کند. همانا که فتوای حق ما این است که دراحادیث نبوی هرآنچه که مخالف آیات محکم قرآن عظیم باشد، بدانید به دورغ وارد سنت نبوی شده و از جانب خدا و رسولش نیست؛ بلکه توسط شیطان و اولیائش جعل شده تا شما را از آنچه که پروردگارتان در آیات محکم قرآن عظیم نازل نموده دور کرده و گمراه کند.
ممکن است برخی از علمای سنت و شیعه که به شدت به روایات و احادیث پای‌بندند بخواهند بگویند:" ناصر محمد یمانی تو درباره احادیثی که از رسول صلی الله علیه و آله و سلم رسیده حال به صورت عمومی چه از طریق آل بیت باشد یا از طریق صحابه، چه فتوا می‌دهی؟" پس امام ناصر محمد یمانی به تمام علمای اهل سنت و شیعیان و تمام علمای مذاهب مسلمین می‌گوید: عزیزان من؛ من در آیات محکم کتاب خداوند چنین یافته‌ام که احادیث نبوی درباره دین خداوند که توسط محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم بیان شده؛ همگی از نزد خداوند آمده‌اند، امام نکته این است که خدا فتوا داده است این احادیث از دست‌کاری و تحریف محفوظ نیستند. خداوند به شما یاد داده که اگر بین احادیث و آیات محکم کتاب اختلافی دیدید بدانید که احادیث مخالف یا آیات محکم قرآن عظیم از جانب کسی غیر از خدا و رسولش عنوان شده‌اند. حکم مبین خداوند به علمای امت و عامه مسلمانان را در این فرموده خداوند تعالی می‌یابید:

{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ ۖ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ ۚ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اختلافا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ ۖ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ ۗ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٨٣﴾}
صدق الله العظيم [النساء].

{و مى‏ گويند فرمانبرداريم ولى چون از نزد تو بيرون مى ‏روند جمعى از آنان مخفیانه جز آنچه تو گفتی را نزد خود پنهان می کنند و خدا آنچه را كه نزد خود نگه میدارند(برای بعد از فوت پیامبر)می نگارد پس از ايشان روى برتاب و بر خدا توكل كن و خدا بس كارساز است(81)آيا درباره قرآن نمي‏ انديشند (ایا مسلمانان در قرآن تدبر نمی کنند ) كه اگر (احادیث رسیده از پیامبر) از ناحيه غير خدا بود (با مقارنه آنها با قرآن )اختلافات فراواني (با قرآن ) درآن مي‏ يافتند.(82) و هنگامی که (کلامی) از امن یا ترس به آنها برسد از آن درمیان خود سخن می گویندو اگر آن را به پيامبر و اولياى امر خود ارجاع كنند قطعا از ميان آنان كسانى‏ اند كه [مى‏ توانند درست و نادرست] آن را دريابند و اگر فضل خدا و رحمت او بر شما نبود مسلما جز [شمار] اندكى از شيطان پيروى مى‏ كرديد(83)}
این فتوای پروردگارعالمیان درباره این است که احادیث حق نبوی از جانب خداوند هستند و هم چنین به شما فتوا می‌دهد که این احادیث از تحریف و دست‌کاری مصون نیستند. خداوند به شما خبر می‌دهد که هرچه برخلاف آیات محکم قرآن عظیم باشد؛ دروغ و افترایی است که توسط کسی غیر از خدا و رسولش بیان شده است یعنی از سوی شیطان و اولیای او آمده که در ظاهر خود را مؤمن نشان می‌دهند و کفر و مکر خود را -زیر لوای ایمان- پنهان می‌کنند و می‌خواهند با احادیث دروغ شما را از پیروی و تبعیت از ذکرتان یعنی قرآن عظیم که رحمت خدا بر عالمیان است باز دارند.
خداوند را به شهادت می‌گیرم که من امام مهدی ناصر محمد یمانی از علمای مسلمین دریمن به صورت خاص وعلمای مسلمین در امت عربی و اسلامی به صورت عام دعوت می‌کنم تا به حکمیت کتاب خداوند قرآن عظیم تن دهند؛ و اگر نتوانیم در تمام مواردی که در آن با یکدیگر اختلاف دارید، حکم بدهیم امام مهدی منتظر ناصر محمد نیستیم و شما شاهدان این امرباشید. این بدان جهت است که ما
در دین خداوند اسلام هرگونه تعدد أحزاب مذهبی و سیاسی را نفی کرده و به اذن خداوند؛ از شما امتی واحد تشکیل خواهیم داد تا بر صراط مستقیم بوده و به کتاب خداوند قرآن عظیم و سنت حق رسولش اعتصام و پای‌بندی داشته باشید. سنتی که با آیات محکم کتاب مغایر نباشد که این نور بر نور و شفای دردهای سینه‌هاست. ای علمای مسلمین در یمن -به صورت خاص- و علمای مسلمین در تمام عالم- به صورت عام- از خدا بترسید و تقوای الهی پیشه کنید و به دعوتی که شما را به حکمیت خداوند و پروردگار علیمان فرا می‌خواند؛ پاسخ گویید.امام ناصر محمد یمانی تنها موظف است تا درمواردی که بر سر آن اختلاف دارید؛ حکم خداوند را با برهان قوی و علمی و خاموش کننده از آیات محکم قران عظیم برایتان استنباط کند با این شرط که حکم خداوند برای تمام علمای امت و عامه مردم قابل فهم باشد و هرکس که زبان عربی مبین بداند آن را فهمیده و درک نماید چرا که حکم خداوند فصل الخطاب بین شماست. پس از آیاتی برایتان حکم خواهیم آورد که برای علمای امت وعامه مسلمین روشن و بینه باشند؛ آیاتی که تنها فاسقین از آنها رومی‌گردانند. تصدیق فرموده خداوند تعالی:

{وَلَقَدْ أَنزَلْنَا إِلَيْكَ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ ۖ وَمَا يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفَاسِقُونَ (99) أَوَكُلَّمَا عَاهَدُوا عَهْدًا نَّبَذَهُ فَرِيقٌ مِّنْهُم ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ (100) وَلَمَّا جَاءَهُمْ رَسُولٌ مِّنْ عِندِ اللَّهِ مُصَدِّقٌ لِّمَا مَعَهُمْ نَبَذَ فَرِيقٌ مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ كِتَابَ اللَّهِ وَرَاءَ ظُهُورِهِمْ كَأَنَّهُمْ لَا يَعْلَمُونَ (101)} صدق الله العظيم [البقرة].
{بگو: «ای اهل کتاب! چرا افرادی را که ایمان آورده‌اند، از راه خدا بازمی‌دارید، و می‌خواهید این راه را کج سازید؟! در حالی که شما (به درستی این راه) گواه هستید؛ و خداوند از آنچه انجام می‌دهید، غافل نیست!» (۹۹) ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر از گروهی از اهل کتاب، اطاعت کنید، شما را پس از ایمان، به کفر بازمی‌گردانند. (۱۰۰)و چگونه ممکن است شما کافر شوید، با اینکه آیات خدا بر شما خوانده می‌شود، و پیامبر او در میان شماست و هر کس به خدا تمسّک جوید، به راهی راست، هدایت شده است. (۱۰۱)}
مانند یهودیان اهل کتاب نباشید که از دعوت
محمد رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم رو گرداندند و حاضر نشدند بپذیرند تا حکمیت براساس کتاب خداوند قرآن عظیم و نفی تحریف‌ها و دروغ‌هایی که در انجیل و تورات به خداوند و رسولانش نسبت داده شده بود باشد تحریف‌هایی که توسط شیاطین بشر در تورات وانجیل صورت گرفته. خداوند تعالی می‌فرماید:

{إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْ‌آنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَ‌ائِيلَ أَكْثَرَ‌ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٧٦﴾وَإِنَّهُ لَهُدًى وَرَ‌حْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٧٧﴾ إِنَّ رَ‌بَّكَ يَقْضِي بَيْنَهُم بِحُكْمِهِ ۚ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ ﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [النمل].
{ این قرآن اکثر چیزهایی را که بنی اسرائیل در آن اختلاف دارند برای آنان بیان می‌کند؛ (۷۶) و مایه هدایت و رحمت برای مؤمنان است! (۷۷) پروردگار تو میان آنها در قیامت به حکم خود داوری می‌کند؛ و اوست قادر دانا. (۷۸)
از آنجا که دورغ و افتراهای شیاطین وارد تورات و انجیل شده‌اند؛ خداوند قرآن عظیم را که از تحریف محفوظ است حکم نهایی و آخر قرار داده تا در موارد اختلاف موجود درتورات وانجیل؛ بر اساس قرآن حکم شود و این دو کتاب از افتراهایی که در آنها وارد شده واز جانب خدا و رسولش نیستند؛ تطهیر گردند. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقاً يَلْوُنَ أَلْسِنَتَهُمْ بِالْكِتَـابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَـابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَـابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِندِ اللهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِندِ اللهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [آل عمران:78].
{در میان آنها کسانی هستند که به هنگام تلاوت کتاب ،زبان خود را چنان می‌گردانند که گمان کنید از کتاب (خدا) است؛ در حالی که از کتاب (خدا) نیست! و می‌گویند: «آن از طرف خداست!» با اینکه از طرف خدا نیست، و به خدا دروغ می‌بندند در حالی که می‌دانند}
وخداوند تعالی می‌فرماید: {وَيْلٌ لِلَّذِينَ يَكْتُبُونَ الْكِتَابَ بِأَيْدِيهِمْ ثُمَّ يَقُولُونَ هَذَا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ لِيَشْتَرُوا بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا فَوَيْلٌ لَهُمْ مِمَّا كَتَبَتْ أَيْدِيهِمْ وَوَيْلٌ لَهُمْ مِمَّا يَكْسِبُونَ} صدق الله العظيم [البقرة:79].

{پس وای بر آنها که نوشته‌ای با دست خود می‌نویسند، سپس می‌گویند: «این، از طرف خداست.» تا آن را به بهای کمی بفروشند. پس وای بر آنها از آنچه با دست خود نوشتند؛ و وای بر آنان از آنچه از این راه به دست می‌آورند}
برای همین خداوند قرآن عظیم را حکم نهایی و فصل الخطاب میان آن دو قرار داده و حکم آن را بر احکام تورات وانجیل مهیمن و مسلط گردانده است. هرچیزی که در تورات و انجیل بر خلاف قرآن عظیم باشد باطل و دروغ است. خداوند تعالی می‌فرماید:
{وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الْكِتَابَ بالحقّ مُصَدِّقًا لِمَا بَيْنَ يَدَيْهِ مِنَ الْكِتَابِ وَمُهَيْمِنًا عَلَيْهِ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ} صدق الله العظيم [المائدة:48].
{این کتاب [= قرآن‌] را به حق بر تو نازل کردیم، در حالی که کتب پیشین را تصدیق می‌کند، و حافظ و نگاهبان آنهاست؛ پس بر طبق احکامی که خدا نازل کرده، در میان آنها حکم کن!}
اینجاست که امام مهدی ناصر محمد یمانیبر سر تمام علمای مسلمین و امت مسلمان فریاد می‌کشد و می‌گوید: شما را به خدا، چگونه می دانید که خداوند قرآن عظیم را حکم مسلط و مهیمن بر تورات و انجیل قرارداده و هرچه که در تورات وانجیل بر خلاف آیات محکم قرآن باشد باطل و افتراست!اگر به این ایمان دارید؛ پس چرا ازاینکه قرآن عظیم براحادیث سنت نبوی مهیمن باشد أبا کرده و نمی‌پذیرید درعلم حدیث هرچه که مخالف آیات محکم قرآن است باطل و دورغ وافتراست؟به خدا قسم؛ به خدا قسم که خداوند شما را از شرّ فتنه‌ای که گرفتار آن شده‌اید نجات نخواهد داد مگر اینکه دعوت به پذیرش حکمیت کتاب خداوند قرآن عظیم را بپذیرید. اگر پذیرفتید ، نجات خواهید یافت و با نعمت خداوند برادر شده و در راه خداوند یکدیگر را دوست خواهید داشت و دیگر طائفه و مذهب و حزبی نخواهد بود و همگی با نعمت خداوند برادر خواهید شد. آیا این برایتان بهتر است یا خیر خود را درمخالفت با امر خداوند برای اجتناب از تفرقه و چند دستگی می‌بینید و به گروه‌های و فرقه‌ها تقسیم شده و هر یک به داشته خود دلخوشید؟ انتظار دارید این کار چه حاصلی برایتان داشته باشد؟ این باعث شکست و از بین رفتن شوکت وعزت‌تان شده و منجر به ریخته شدن خونتان و بیوه شدن زنان و یتیم گردیدن فرزندانتان می‌شود و خداوند برخی از شما را به دست دیگران گرفتار کرده و طعم سختی و مشقت را به دست یکدیگر به شما می‌چشاند و در آخرت هم عذاب دردناکی در انتظارتان است بخصوص علمای مسلمین ؛اگرکه از تقسیم کردن امت به گروه‌ها و احزابی که هریک به داشته خود خرسندند دست برندارند. آیا نمی‌دانید گروه کثیری از مسلمانان که هیچ از عقلشان استفاده نمی‌کنند؛ هم چنان منتظرند علمای مسلمین از امام ناصر محمد یمانی پیروی کرده و به امامت او اعتراف کنند؛ تا آنها هم به پیروی و تبعیت از بیان حق قرآن عظیم ایمان بیاورند؟ ما در پاسخ به این گروه از مسلمانان؛ کسانی که اهل تفکر نیستند می‌گوییم: آیا تصور می‌کنید تمام کسانی که در هر زمان و مکانی از همان ابتدا پیرو رسولان خدا شدند؛ از علما بودند و یا منتظر این بودند زعمای‌شان ایمان بیاورند تا آنان هم مؤمن شوند؟ حاشالله؛ بلکه از عقل خود استفاده کرده و به منطق کسی که آنان را به سوی خداوند دعوت می‌کرد گوش دادند؛ آنان به سخن پروردگارشان گوش فرا دادند و دیدند عقل‌شان آن منطق و کلام را می پذیرد؛ پس آن را تصدیق کرده و از آن تبعیت نمودند. خداوند این گروه را در هر امتی که باشند و در هر زمان و مکانی که باشد؛ هدایت می‌کند؛ فرقی ندارد دردوران برانگیخته شدن انبیاء باشد و یا در دوران مهدی منتظر. تصدیق فرموده خداوند تعالی:
{فَبَشِّرْ عِبَادِ﴿١٧﴾ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [الزمر].
{پس به بندگان بشارت ده! (۱۷) همان کسانی که سخنان را می‌شنوند و از نیکوترین آنها پیروی می‌کنند؛ آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده، و آنها خردمندانند. (۱۸)}
اما کسانی که قبل از گوش دادن و تدبردر منطق و برهان علمی فرد؛ درباره او قضاوت کرده و می‌گویند طرف آشکارا گمراه است؛‌هم خود را به بیراهه می‌برند و هم امتشان رااز راه راست و صراط مستقیم به گمراهی می‌کشانند؛ چون باید قبل از حکم کردن؛به منطق و سخن کسی که درامر دین خداوند از مردم دعوت به عمل می آورد توجه کنند؛ حال چه به حق از جانب خداوند این دعوت را مطرح کند و چه دروغ‌گو باشد. بعد از شنیدن سخن و تدبر و تفکر در برهان علمی او؛ اگر عقل‌شان قبول کرد که دعوت از جانب پروردگارشان است؛ آن‌گاه باید از آنچه که حق نازل شده از پروردگار است پیروی کنند و چنان‌چه برایشان محقق گردید او به خدا دورغ می‌بندد و برهانی از نزد خدا برای آن نازل نشده است؛ اینجا باید با برهان علمی حق از حدود دین خداوند دفاع کنند و مسلمانان را از گرفتار شدن در دام گمراهان و گمراه کنندگان -در هرزمان و مکانی- نجات دهند. ولی با کمال تأسف علمای مسلمین با بهانه جلوگیری از معروف و مشهور شدن فرد از گفتگو با هر مدعی جدیدی خودداری می‌کنند تا جایی که پیروان اندک آن فرد تصور می‌کنند علمای مسلمین قادر به پاسخ گفتن به وی نیستند و روز به روز به تعداد پیروانش اضافه می‌شود تا جایی که گروه‌هایی شکل می‌گیرند که با دین خداوند زاویه و فاصله بسیاری دارند و کشتن مسلمانان و بریدن گلوی آنان با ارّه و کارد و جرایم دیگری که تاریخ اسلام مانند آن را ندیده است را حلال می‌کنند . و خدا را به شهادت می‌گیرم و شاهد بودن خداوند کافی است که من مردم را با بصیرت جدم محمدٍ رسول الله یعنی قرآن عظيم به سوی خداوند دعوت می‌کنم. دعوت مهدویت براساس سال هجری،وارد دوازدهمین سال خود شده است و علمای مسلمین همچنان از دعوت جهانی مهدوی برای پذیرش حکمیت بر اساس کتاب خداند قرآن عظیم و نفی افتراهای موجود در تورات و انجیل و سنت نبوی سرباز می‌زنند؛ پس چگونه می‌توان شما را نجات داد! به خداوندی که خدایی جز او نیست؛ حتی اگر هزار سال هم در میان شما زندگی کنم؛ ذره‌ای از دعوت شما برای حکمیت بر اساس کتاب خدا قرآن عظیم عقب نخواهم نشست و از این موضع تکان نخواهم خورد و من در نزد خود چیزی جز این حکم حق و مهیمن ندارم. من وحی جدیدی از سوی پروردگار عالمیان برایتان نیاورده‌ام، بلکه یاور محمد(ناصر لمحمد) رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم هستم.
خداوند خبر و پرچم کارم را در نام من نهاده است و برای همین اسم محمد به دنبال نام من و همراه آن است(ناصر محمد) و خداوند همراه بودن نام محمد با نام من را در نام پدرم نهاده است چرا که امام مهدی منتظر را با دین جدید برنمی‌انگیزد. خداوند مهدی منتظر را برای یاری به محمد بر می‌انگیزد؛ یعنی یاری به آنچه که محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم برای شما آورده است.
باوجود اینکه تمام علمای اهل سنت و شیعه به این حدیث نبوی حق نقل شده از رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم درباره نام مهدی منتظر باور دارند که : : [يواطئ اسمه اسمي]،[ نام او نام مرا همراهی می‌کند] ولی دچار اختلاف شده و از پیش خود افترا زده‌اند که مقصود این است که [ نام او مطابق نام من است]، با اینکه اهل سنت و شیعه می‌دانند "مواطئة" از نظر لغوی و اصطلاحی به معنی تطابق نیست؛ بلکه مقصود از "تواطؤ" توافق و همراهی است. یعنی نام محمد در آخر نام امام مهدی ناصر محمد یمانی آمده و با آن همراه می‌شود.
و اگر خداوند دانش مرا وسعت وفزونی نداده باشد تا با آوردن برهان‌های قوی از آیات محکم قرآن بر هر عالمی که به مجادله با من برخیزد؛ قاطعانه غلبه کنم؛ نام به کارم نخواهد آمد.و دروغ‌گو آزمایش می شود ( بالاخره دروغش کشف می شود) !! ما پایگاه جهانی امام مهدی ناصر محمد یمانی "منتديات البشرى الإسلاميّة "را به عنوان میز گفتگو برای تمام علمای مسلمین و امتشان درنظر گرفته‌ایم و علما ضرر نمی‌کنند که با نام و عکس واقعی خود آمده و با ناصر محمد یمانی گفتگو و مجادله کنند. یا علم آنها از دانش ناصر محمد یمانی هدایت کننده‌تر بوده و سخن درست‌تررا برزبان آورده و راه راست را نشان می‌دهند و یا تابع کسی می‌شوند که مردم را به سوی حق فراخوانده وعلمای مسلمین و امت آنان را به پیروی از خود دعوت می‌کند. ای علمای مسلمین؛ تا کی می‌خواهید انتظار بکشید درحالی که هرروز صدها نفر از امت مسلمان دربرابر شما سربریده شده و یا به قتل می‌رسند؟ از خدا بترسید؛ نه امتتان را نجات می‌دهید و نه اعتراف می‌کنید خداوند ناصر محمد یمانی را امام مردم و رحمت برای عالمیان قرار داده است؟ آیا از نظر شما او مجنون و یا گمراه است؟ اگر راست می‌گویید از آیات محکم قرآن دربرابر او برهان علمی بیاورید.
چه قدر از عقاید باطل شما را نفی کرده ایم ؛ ما تعداد زیادی از احکامی را که به دروغ به خداوند و رسولش نسبت داده شده‌اند را نفی کرده و با آیاتی روشن و واضح که مستقیماً ازمحکم قرآن عظیم آورده‌ایم، آیاتی که برای علمای مسلمین و امت مسلمان واضح هستند،-این احکام دروغ را خاکستر کرده و برباد داده‌ایم. ناصر محمد یمانی همچنان بر هر عالم مسلمان و متفکر اسلامی و محقق و فرد عادی که به گفتگو با او رو کند؛ غلبه کرده و چیره است و به فضل خداوند کسانی که خداوند خواسته ؛ از علما و متفکران و حق‌جویان گرفته از ما پیروی کرده اند و انصار ما بفضل خدا از عرصه‌های مختلف علمی هستند . این دعوت در تمام عالم منتشر شده و انصار شب وروز تلاش می‌کنند تا به هر وسیله و از هر راهی که می‌توانند آن را پخش منتشر کنند. همانا که امام مهدی ناصر محمد یمانی و انصارش در راه تحقق صلح جهانی بین بشریت و تحقق زندگی مسالمت آمیز میان کافر مسلمان تلاش می‌کنند چرا که در دین اکراه واجبار راه ندارد و وظیفه ما تنها ابلاغ فرامین خداوند است ورسیدگی به حساب مردم با خداست. ای خردمندان از خدا پروا کنید.
ای علمای مسلمین جمهوری یمن؛ به خدایی که خداوندی جز او نیست قسم؛ راهی برای نجات مردم یمن از مصیبتی که گرفتار آن شده‌اند وجود ندارد؛ مگر به شأن کسی که از جانب پروردگار شما را به سوی حق دعوت می‌کند؛ اعتراف نمایید. این فضل خداوند بر شماست که امام مهدی ناصر محمد یمانی را در سرزمین یمن برانگیخته است و اگر سرباز زدید، بدانید خداوند عزیز و انتقام‌گیرنده است و خود شاهدید که چگونه برخی را به دست برخی دیگر دچار سختی و عذاب کرده است. ما سال‌ها قبل به شما هشدار داده بودیم که اگر به روگرداندن از دعوت امام مهدی ناصر محمد یمانی ادامه دهید؛ خداوند طعم سختی و گرفتاری را به دست یکدیگر به شما می‌چشاند؛ چون که روگردانی و علو در برابر حق آمده از پروردگار عالمیان عذاب خدا را در پی خواهد داشت. تصدیق فرموده خادوند تعالی:
{قُلْ هُوَ الْقَادِرُ عَلَى أَنْ يَبْعَثَ عَلَيْكُمْ عَذَابًا مِنْ فَوْقِكُمْ أَوْ مِنْ تَحْتِ أَرْجُلِكُمْ أَوْ يَلْبِسَكُمْ شِيَعًا وَيُذِيقَ بَعْضَكُمْ بَأْسَ بَعْضٍ} صدق الله العظيم [الأنعام:65].

{بگو: «او قادر است که از بالا یا از زیر پای شما، عذابی بر شما بفرستد؛ یا بصورت دسته‌های پراکنده شما را با هم بیامیزد؛ و طعم جنگ (و اختلاف) را به هر یک از شما بوسیله دیگری بچشاند}
ای علمای یمن؛ این بیان من به خصوص خطاب به علما و مردم یمن است؛ باشد که تقوا پیشه کنند و خونریزی و تخریب کشور به دست یکدیگر و دیگر کشورهای عربی و اسلامی را متوقف سازند. راهی برای حل این اندوه و فتنه‌ای که گرفتار آن شده‌اید وجود ندارد مگر اینکه به دعوت کننده حق امام مهدی ناصر محمد یمانی پاسخ دهید و بعد از حق چه چیزی جز گمراهی وجود دارد؟ خدایا شاهد باش که ابلاغ کردم....
ای انصار پیشگام برگزیده با هر وسیله و راهی این بیان مرا به همه علمای یمن برسانید؛ شاید تقوا کرده و موضوع را بین خود به شور بگذارند و امرشان باعث گرفتاری شدید و تاریکی نباشد بلکه با نور رحمت خداوند بر عالمیان و بیان حق قرآن عظیم فتحی آشکار وآسایش برای مردم یمن و تمام مسلمانان را در پی داشته باشد
وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين.
أخوكم الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.

اقتباس المشاركة: 207357 من الموضوع: عــــــاجل ... من الإمام المهديّ إلى كافة علماء اليمن على مختلف أشياعهم ومذاهبهم وفرقهم ..





[لمتابعة رابط المشاركـــــــــــــة الأصليّة للبيــــــــــــــان]

الإمام ناصر محمد اليماني
15 - 01 - 1437 هـ
28 - 10 - 2015 مـ
01:01 صباحاً
ــــــــــــــــــــ



عــــــاجل ...
من الإمام المهديّ إلى كافة علماء اليمن على مختلف أشياعهم ومذاهبهم وفرقهم
..


بسم الله الرحمن الرحيم، والصلاة والسلام على كافة أنبياء الله ورسله أجمعين من أولهم إلى خاتمهم محمد رسول الله وآلهم الطيّبين وجميع المؤمنين في كلّ زمانٍ ومكانٍ إلى يوم الدين، أمّا بعد ..

من الإمام ناصر محمد اليماني إلى كافة علماء المسلمين في الشعب اليماني، اتّقوا الله في أنفسكم واتّقوا الله في الشعب اليماني الذي تشرذم إلى شيعٍ وأحزابٍ متناحرين يسفكون دماء بعضهم بعضاً وأنتم تشهدون، وكثر الفساد في الأرض والقتل وترمّلت النساء وتيتّم الأطفال وأنتم تعلمون، فما هو الحل لإنقاذ الشعب اليماني من شرّ فتنة التحزّب المذهبيّ والسياسيّ؟ وأتحداكم أن تجدوا غير حلٍّ واحدٍ لا ثاني له وهو أن يستجيب كافة علماء اليمن على مختلف مذاهبهم وكذلك كافة قادات الأحزاب إلى الاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم على أن نعتصم بحبل الله القرآن العظيم بفتوى تحريم تفرّق المسلمين إلى شيعٍ وأحزابٍ وكلّ حزبٍ بما لديهم فرحون، فهل السبب بأنّ الله أذاق بعضكم بأس بعض إلا لمخالفتكم لأمر الله في محكم القرآن العظيم في قول الله تعالى:
{فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا ۚ فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا ۚ لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ (30) ۞ مُنِيبِينَ إِلَيْهِ وَاتَّقُوهُ وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ (31) مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ (32)} صدق الله العظيم [الروم].

فاتقوا الله وتذكّروا تحذير الله إلى المسلمين في محكم كتابه أن لا يتفرقوا ولا يختلفوا وذلكم التحذير إليكم من ربِّكم في محكم القرآن العظيم في قول الله تعالى:
{وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ ۚ وَأُولَٰئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ} صدق الله العظيم [آل عمران:105].

وأمركم الله بالاعتصام بمحكم القرآن العظيم ليعصمكم من فتنة الاختلاف وقال الله تعالى:
{وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا} صدق الله العظيم [آل عمران:103]. أم إنّكم لا تعلمون ما هو حبل الله الذي أمركم بالاعتصام بمحكمه ونبذِ ما يخالف لمحكمه في جميع الكتب والسنن؟ كون ما خالف لمحكم القرآن العظيم فهو باطلٌ مفترى على الله ورسوله.

وربّما يودّ أحد علماء الأمّة أن يقول: "وهل توجد آيةٌ في محكم القرآن تبيّن أنّ الحبل الذي أمرنا الله أن نعتصم به فنترك ما يخالف لمحكمه؟". فمن ثم نترك الجواب من الربّ مباشرةً من محكم القرآن العظيم إلى الناس كافة قال الله تعالى:
{يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءَكُمْ بُرْهَانٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَأَنْزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُبِينًا ﴿١٧٤﴾ فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّـهِ وَاعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُسْتَقِيمًا ﴿١٧٥﴾} صدق الله العظيم [النساء].

وليس معنى ذلك أنّ الإمام ناصر محمد اليماني ينفي سُنّة محمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم، وإنّما نفتي بالحقّ أنّ ما جاءكم مخالفاً في الأحاديث النّبويّة لمحكم القرآن العظيم فاعلموا أنّ ذلك حديثٌ مفترًى في السُّنة النّبويّة جاءكم من عند غير الله ورسوله؛ بل جاء عن طريق الشيطان وأوليائه ليضلّوكم عمّا تنزّل إليكم من ربكم في محكم القرآن العظيم.

وربّما يودّ أصحاب الاعتصام بالأحاديث والروايات من دون القرآن من علماء السُّنة والشيعة أن يقولوا: "يا ناصر محمد اليماني ما هي فتواك في الأحاديث والروايات الواردة عن الرسول صلى الله عليه وآله وسلم سواء كانت عن طريق أئمة آل البيت أم عن طريق الصحابة بشكلٍ عامٍ؟". فمن ثمّ يردّ الإمام ناصر محمد اليماني على كافة علماء السُّنة والشيعة وكافة علماء مذاهب المسلمين وأقول: يا أحبتي في الله، إني أجد في محكم كتاب الله أنّ الأحاديث النّبويّة في دين الله التي نطق بها محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم جاءتكم من عند الله غير أنّ الله أفتاكم أنّها ليست محفوظةً من التحريف والتزييف، وعلّمكم الله أنّ ما وجدتم فيها اختلافاً بينها وبين محكم القرآن العظيم فعلّمكم الله أنّ تلك أحاديثٌ جاءتكم من عند غير الله ورسوله ما دامت جاءت مخالفة لمحكم القرآن العظيم، وتجدون حكم الله المبين لعلماء الأمّة وعامة المسلمين في قول الله تعالى:
{وَيَقُولُونَ طَاعَةٌ فَإِذَا بَرَزُوا مِنْ عِنْدِكَ بَيَّتَ طَائِفَةٌ مِنْهُمْ غَيْرَ الَّذِي تَقُولُ ۖ وَاللَّهُ يَكْتُبُ مَا يُبَيِّتُونَ ۖ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ ۚ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ وَكِيلًا ﴿٨١﴾ أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ ۚ وَلَوْ كَانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اختلافا كَثِيرًا ﴿٨٢﴾ وَإِذَا جَاءَهُمْ أَمْرٌ مِنَ الْأَمْنِ أَوِ الْخَوْفِ أَذَاعُوا بِهِ ۖ وَلَوْ رَدُّوهُ إِلَى الرَّسُولِ وَإِلَىٰ أُولِي الْأَمْرِ مِنْهُمْ لَعَلِمَهُ الَّذِينَ يَسْتَنْبِطُونَهُ مِنْهُمْ ۗ وَلَوْلَا فَضْلُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَتُهُ لَاتَّبَعْتُمُ الشَّيْطَانَ إِلَّا قَلِيلًا ﴿٨٣﴾} صدق الله العظيم [النساء].

وهذه فتوى من ربّ العالمين أنّ الأحاديث النّبويّة الحقّ هي من عند الله، وكذلك أفتاكم الله أنّها غيرُ محفوظةٍ من التحريف والتزييف، وعلّمكم أنّ ما جاءكم مخالفٌ لمحكم القرآن العظيم فهو مفترى من عند غير الله ورسوله؛ بل هو من عند الشيطان وأوليائه الذين يظهرون الإيمان ويبطنون الكفر والمكر بالأحاديث المكذوبة لصدّكم عن اتّباع ذكركم القرآنَ العظيم الرحمةَ للعالمين.

وأشهد الله وكفى بالله شهيداً، أنّني الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني أدعو علماء المسلمين في اليمن خاصةً والأمّة العربيّة والإسلاميّة عامةً إلى دعوة الاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم، وإذا لم نستطِع أن نحكم بينهم في كافة ما كانوا فيه يختلفون فلستُ الإمام المهديّ المنتظَر ناصر محمد فكونوا على ذلك من الشاهدين، وذلك حتى يتمّ نفيُ تعدد الأحزاب المذهبيّة والسياسيّة في دين الله الإسلام فنجعلكم بإذن الله أمّةً واحدةً على صراطٍ مستقيمٍ معتصمين بكتاب الله القرآن العظيم وسنّة رسوله الحقّ التي لا تخالف لمحكم القرآن العظيم، نورٌ على نورٍ ودواءٌ لما في الصدور. فاتّقوا الله يا معشر علماء المسلمين في اليمن خاصة والعالم عامة واستجيبوا لدعوة الاحتكام إلى الله ربّ العالمين، وما على الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني إلا أن يستنبط لكم حكم الله فيما اختلفتم فيه في دينكم فنأتيكم بالحكم الملجم بسلطان العلم من محكم القرآن العظيم شرط أن يفقه حكم الله المستنبط من محكم كتابه كافة علماء المسلمين وأمّتهم كونه سوف يفقهه فيفهمه كلُّ ذي لسانٍ عربيٍّ مبينٍ كون حكم الله الفصل بينكم سوف نأتيكم به من الآيات البيّنات لعلماء الأمّة وعامة المسلمين لا يعرض عنها إلا الفاسقون. تصديقاً لقول الله تعالى:
{وَلَقَدْ أَنزَلْنَا إِلَيْكَ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ ۖ وَمَا يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفَاسِقُونَ (99) أَوَكُلَّمَا عَاهَدُوا عَهْدًا نَّبَذَهُ فَرِيقٌ مِّنْهُم ۚ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ (100) وَلَمَّا جَاءَهُمْ رَسُولٌ مِّنْ عِندِ اللَّهِ مُصَدِّقٌ لِّمَا مَعَهُمْ نَبَذَ فَرِيقٌ مِّنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ كِتَابَ اللَّهِ وَرَاءَ ظُهُورِهِمْ كَأَنَّهُمْ لَا يَعْلَمُونَ (101)} صدق الله العظيم [البقرة].

فلا تكونوا كمثل المعرضين من أهل الكتاب من اليهود إذ دعاهم محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم إلى الاحتكام إلى محكم كتاب الله القرآن العظيم لنفي التحريف والتزييف في التوراة والإنجيل من قبل شياطين البشر الذين يفترون على الله ورسله في التوراة والإنجيل. وقال الله تعالى:
{إِنَّ هَـٰذَا الْقُرْ‌آنَ يَقُصُّ عَلَىٰ بَنِي إِسْرَ‌ائِيلَ أَكْثَرَ‌ الَّذِي هُمْ فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ﴿٧٦﴾وَإِنَّهُ لَهُدًى وَرَ‌حْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ﴿٧٧﴾ إِنَّ رَ‌بَّكَ يَقْضِي بَيْنَهُم بِحُكْمِهِ ۚ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْعَلِيمُ ﴿٧٨﴾} صدق الله العظيم [النمل].

وبما أنّ افتراء شياطين البشر دخل في التوراة والإنجيل ولذلك جعل الله القرآن العظيم المحفوظ من التحريف هو الحكم الفصل فيما كانوا فيه يختلفون في التوراة والإنجيل حتى يتمّ تطهيرهم من الافتراء من عند غير الله ورسله. وقال الله تعالى:
{وَإِنَّ مِنْهُمْ لَفَرِيقاً يَلْوُنَ أَلْسِنَتَهُمْ بِالْكِتَـابِ لِتَحْسَبُوهُ مِنَ الْكِتَـابِ وَمَا هُوَ مِنَ الْكِتَـابِ وَيَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِندِ اللهِ وَمَا هُوَ مِنْ عِندِ اللهِ وَيَقُولُونَ عَلَى اللهِ الْكَذِبَ وَهُمْ يَعْلَمُونَ} صدق الله العظيم [آل عمران:78].

وقال الله تعالى:
{وَيْلٌ لِلَّذِينَ يَكْتُبُونَ الْكِتَابَ بِأَيْدِيهِمْ ثُمَّ يَقُولُونَ هَذَا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ لِيَشْتَرُوا بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا فَوَيْلٌ لَهُمْ مِمَّا كَتَبَتْ أَيْدِيهِمْ وَوَيْلٌ لَهُمْ مِمَّا يَكْسِبُونَ} صدق الله العظيم [البقرة:79].

ولذلك جعل الله القرآن العظيم هو الحكم الفصل بينهم وجعل الحكم فيه هو المهيمن على التوراة والإنجيل وما خالف القرآن العظيم في التوراة والإنجيل فهو باطلٌ مفترًى. وقال الله تعالى:
{وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الْكِتَابَ بالحقّ مُصَدِّقًا لِمَا بَيْنَ يَدَيْهِ مِنَ الْكِتَابِ وَمُهَيْمِنًا عَلَيْهِ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِمَا أَنزَلَ اللَّهُ} صدق الله العظيم [المائدة:48].

وهنا يصرخ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني على كافة علماء المسلمين وأمّتهم وأقول لهم: فبالله عليكم كيف تعلمون أنّ الله جعل القرآن العظيم الحكم والمهيمن على التوراة والإنجيل وما خالف محكم القرآن في التوراة والإنجيل فهو باطلٌ مفترى! فإن كنتم مؤمنين بذلك فلماذا تأبون أن يكون القرآن العظيم هو المهيمن على أحاديث السُّنة النّبويّة وما خالف في علم الحديث لمحكم القرآن العظيم فهو باطلٌ مفترى؟ فوالله ثم والله لن ينقذكم الله من شرّ الفتنة التي وقعتم فيها إلا أن تستجيبوا لدعوة الاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم، فإذا استجبتم نجوتم فتصبحوا بنعمة الله إخواناً متحابين في الله فلا طائفيّة ولا مذهبيّة ولا حزبيّة فتصبحوا بنعمة الله إخواناً. فهل ذلك خيرٌ لكم أم الخير ترونه في مخالفة أمر الله إليكم بتفرّقكم إلى شيعٍ وأحزابٍ وكلّ حزبٍ بما لديهم فرحون؟ وما هي النتيجة التي تحصدونها من ذلك؟ إنّه فشلكم وذهاب ريحكم وسفك دمائكم وترمّل نسائكم وتيتّم أطفالكم فيذيق الله بعضكم بأس بعضٍ ولكم في الآخرة عذابٌ عظيمٌ وبالذات علماء المسلمين لئن أبوا إلا أن يقسّموا أمّتهم شيعاً وأحزاباً وكلّ حزبٍ بما لديهم فرحون. ألا تعلمون أنّ كثيراً من المسلمين من الذين لا يستخدمون عقولهم شيئاً لا يزالون منتظرين اتّباع علماء المسلمين للإمام ناصر محمد اليماني والاعتراف بإمامته فمن ثم يؤمنون باتّباع البيان الحقّ للقرآن العظيم؟ فمن ثمّ نردّ على أولئك من المسلمين الذين لا يتفكّرون ونقول: وهل تظنّ الذين اتبعوا رسل الله بادئ الأمر في كلّ زمانٍ ومكانٍ كانوا علماء أو انتظروا لزعمائهم حتى يؤمنوا؟ حاشا لله؛ بل استخدموا عقولهم واستمعوا إلى منطق الداعية من الله، فاستمعوا القول من ربِّهم فوجدوا منطقه قد قبلته عقولهم فصدقوا واتّبعوا، وأولئك الذين هداهم الله من الأمم في كلّ زمانٍ ومكانٍ سواء في عصر بعث الأنبياء أو المهديّ المنتظَر. تصديقاً لقول الله تعالى:
{فَبَشِّرْ عِبَادِ﴿١٧﴾ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّـهُ وَأُولَـٰئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿١٨﴾} صدق الله العظيم [الزمر].

وأما الذين يحكمون على الداعية من قبل أن يستمعوا إلى قوله والتدبر في منطق سلطان علمه فيقولون إن هو إلا على ضلالٍ مبينٍ! فأولئك أضلّوا أنفسهم وأضلّوا أمّتهم عن الصراط المستقيم، كونه يجب عليهم الاستماع إلى قول ومنطق الداعية في دين الله من قبل الحكم عليه سواء يكون داعياً من الله بالحقّ أم مفترى على الله بغير الحقّ، فبعد الاستماع والتدبر والتفكّر في سلطان علم الداعية فإن قبلته عقولهم أنه من عند ربهم اتّبعوا الحقّ من ربهم وإن تبيّن لهم أنّه مفتري على الله بما لم ينزّل الله به من سلطانٍ فهنا يذودون عن حياض دينهم بسلطان العلم الحقّ وينقذون المسلمين من الضالين المضلّين في كلّ زمانٍ ومكانٍ. ولكن للأسف فإنّ علماء المسلمين يتهرّبون من حوار كل مدّعٍ جديدٍ بحجّة عدم إشهاره حتى يظنّ أتباعه القليلون أنّ علماء المسلمين عجزوا عن الردّ عليه، فمن ثمّ يتزايد أتباعه يوماً بعد يومٍ، حتى ظهرت طوائف مرقت من الدين وأحلّت قتل المسلمين وقطع أعناقهم بالمناشير والشفرات وجرائم لم يشهد لها تاريخ الإسلام مثيلاً من قبل.

وأشهد الله وكفى بالله شهيداً أنّني الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني أدعو إلى الله على بصيرة جدّي محمدٍ رسول الله القرآن العظيم، ودخل عمر الدعوة المهديّة في بداية السّنة الثانية عشرة من السنين الهجريّة ولا يزال علماء المسلمين معرضين عن الدعوة المهديّة العالميّة إلى الاحتكام إلى كتاب الله القرآن العظيم لنفي المفترى في التوراة والإنجيل وأحاديث السُّنة النّبويّة، فكيف السبيل لإنقاذكم! فوالله الذي لا إله غيره لو لبثت فيكم ألف سنةٍ لما تزحزحت عن دعوتكم إلى الاحتكام إلى غير كتاب الله القرآن العظيم، وما عندي غير ذلك الحكم والمهيمن بالحقّ، وما جئتكم بوحي جديدٍ من ربّ العالمين؛ بل ناصراً لمحمدٍ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم.

وجعل الله في اسمي خبري وراية أمري، ولذلك واطأ الاسم محمد في اسمي (ناصر محمد)، وجعل الله المواطأة للاسم محمد في اسمي في اسم أبي، كون الله لن يبعث الإمام المهديّ المنتظَر بدينٍ جديدٍ بل يبعث الله المهديّ المنتظَر ناصرَ محمدٍ؛ أي ناصراً لما جاءكم به محمدٌ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم.

وبرغم أنّ كافة علماء السُّنة والشيعة ليؤمنون بالحديث النّبويّ الحقّ عن اسم الإمام المهديّ عن الرسول صلى الله عليه وآله وسلم قال
: [يواطئ اسمه اسمي]، ولكنهم اختلفوا افتراءً من عند أنفسهم أنه يقصد (يطابق اسمه اسمي)، برغم أنّهم ليعلمون سنةً وشيعةً أنّ المواطأة لغةً واصطلاحاً لا تعني المطابقة؛ بل التواطؤ هو التوافق بمعنى: إنّ الاسم (محمد) يأتي موافقاً في اسم الإمام المهديّ ناصر محمد.

وما كان يغني عني الاسم لولا أنّ ربي زادني عليكم بسطةً في العلم، فلا يجادلني عالِمٌ من القرآن إلا غلبته بسلطان العلم الملجم من محكم القرآن العظيم، فمن كُذِّب جُرِّبَ! فقد جعلنا لكافة علماء المسلمين وأمّتهم طاولة الحوار العالميّة موقع الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني منتديات البشرى الإسلاميّة، فما يضير أيّ عالِم أن يأتينا بصورته الحقّ واسمه الحقّ ويحاجج ناصر محمد اليماني بعلمٍ أهدى من علم ناصر محمد اليماني وأصدق قيلاً وأهدى سبيلاً أو يتّبع داعي الحقّ ويدعو علماء المسلمين وأمّتهم إلى اتباعه؟ فإلى متى الانتظار يا معشر علماء المسلمين وأمّتكم تتناحر بين أيديكم وكلّ يوم والقتل بالمئات؟ ألا تخافون الله فلا أنتم أنقذتم أمّتكم ولا أنتم اعترفتم بشأن ناصر محمد اليماني أنّ الله جعله للناس إمامَ رحمةٍ للعالمين؟ أم ترون ناصر محمد اليماني ذا منطقٍ مجنونٍ أو على ضلالٍ مبينٍ؟ فأقيموا على ناصر محمد اليماني الحجّة بسلطان العلم من محكم القرآن العظيم إن كنتم صادقين.

فكم نفينا من عقائد الباطل لديكم ونفينا عديداً من الأحكام المفتراة على الله ورسوله ونسفناها نسفاً من محكم القرآن العظيم مباشرةً بآياتٍ محكماتٍ بيّنات لعلماء الأمّة وعامة المسلمين، ولا يزال ناصر محمد اليماني هو المهيمن بسلطان العلم على كلّ من حاوره من علماء المسلمين وعامتهم والباحثين والمفكرين الإسلاميين، واتَّبَعَنا من شاء الله من العلماء والمفكرين والباحثين عن الحقّ وأنصارنا بفضل الله على مختلف المستويات العلميّة، والدعوة منتشرةٌ في العالمين ليلاً ونهاراً ينشرها الأنصار بكلّ حيلةٍ ووسيلةٍ ما استطاعوا. ألا وإنّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني وأنصاره لنسعى إلى تحقيق السلام العالمي بين شعوب البشر وإلى تحقيق التعايش السلمي بين المسلم والكافر فلا إكراه في دين الله، وما علينا إلا البلاغ وعلى الله الحساب، فاتقوا الله يا أولي الألباب.

ويا معشر علماء المسلمين في الجمهوريّة اليمنيّة، فوالله الذي لا إله غيره لا إنقاذ لمصيبة الشعب اليماني إلا أن تعترفوا بداعي الحقّ من ربكم، وذلك فضلٌ من الله عليكم إذ بعث الإمام المهديّ المنتظَر ناصر محمد بأرض اليمن. وإن أعرضتم فاعلموا أنّ الله عزيزٌ ذو انتقام، فها هو يذيق بعضكم بأس بعضٍ. وسبق أن حذرناكم من ذلك من قبل عددٍ من السنين أنّكم إذا استَمْرَرْتم في الإعراض عن دعوة الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني فإنّ الله سوف يذيق بعضكم بأس بعضٍ، كون ذلك من عذاب الله إذا استمرّ الإعراض والتعالي عن اتّباع الحقّ من ربّ العالمين. تصديقاً لقول الله تعالى:
{قُلْ هُوَ الْقَادِرُ عَلَى أَنْ يَبْعَثَ عَلَيْكُمْ عَذَابًا مِنْ فَوْقِكُمْ أَوْ مِنْ تَحْتِ أَرْجُلِكُمْ أَوْ يَلْبِسَكُمْ شِيَعًا وَيُذِيقَ بَعْضَكُمْ بَأْسَ بَعْضٍ} صدق الله العظيم [الأنعام:65].

ويا معشر علماء اليمن إنّ بياني هذا موجّه إليكم تعقيباً خاصاً لعلماء اليمن والشعب اليماني لعلهم يتّقون، فيكفي سفك دماءٍ وتخريب البلاد بأيديكم وأيدي دولٍ عربيّةٍ وإسلاميّةٍ، وليس لكم حلّ لما أنتم فيه من البلاء والمحن إلا الاستجابة لداعي الحقّ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني، فماذا بعد الحقّ إلا الضلال؟ اللهم قد بلغت اللهم فاشهد..

ويا معشر الأنصار السابقين الأخيار بلّغوا بياني هذا إلى علماء اليمن بشكلٍّ عامٍ بكلّ حيلةٍ ووسيلةٍ لعلهم يتّقون فيجمعون أمرهم بينهم فلا يكون أمرهم عليهم غُمّةً وظلمةً بل فتحاً مبيناً وراحةً لليمانيّين وكافة المسلمين بنور الله الرحمة للعالمين بالبيان الحقّ للقرآن العظيم.

وسلامٌ على المرسلين، والحمد لله ربّ العالمين..
أخوكم؛ الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني.
____________